چهارشنبه, شهريور 29, 1396
افزارک خدمات سازمانی | PGP™ organizational Modules

افزارک مدیریت چارت سازمانی (PGP™ e-Chart)

ممکن است مایل باشید تا اطلاعات رزومه ای و قابل انتشار مدیران و گاهی کارکنان خود را در قالب چارت سازمانی در پورتال منتشر نمایند. حتی ممکن است بخواهید اطلاعات رزومه ای افراد دیگری را در پورتال خود قرار دهید. این افزارک دقیقا همان چیزی است که شما لازم دارید. به کمک این افزارک قادر خواهید بود سمت های شغلی را تعریف نمایید و این سمت ها را گروه بندی نمایید، اطلاعات افراد را به راحتی وارد کنید و با چند کلیک ساده برای افراد، سمت تعیین کنید. حتی امکان اینکه بیش از یک فرد را به یک سمت تخصیص دهد ، نیز وجود دارد.
در واقع این فرایند منتهی به تشکیل نمودار سازمانی شما در پورتال خواهد شد. برای مشاهده اطلاعات این افزارک در بخش های عمومی پورتال، صفحاتی متناسب طراحی و راه اندازی خواهد شد. سازگاری با موتورهای جستجو در این صفحات به طور کامل رعایت خواهد شد.
  • تولید چارت سازمانی بصورت درختی
  • تعریف و دسته بندی گروه ها و سمت ها
  • اختصاص صفحه شخصی برای هر یک از کارکنان و ارائه مشخصات فردی ، اطلاعات تماس ، سابقه کاری و...
  • امکان درج عکس پرسنلی و مشخصات فردی بر روی چارت سازمانی
  • امکان برقرای ارتباط مستقیم و ارسال ایمیل با صاحبان سمت های سازمانی
  • امکان پیگیری و رهگیری مراجعات کاربران
افزارکمدیریت مناقصه ها و مزایده ها (PGP™ Tenders)
این افزارک به شما امکان می دهد تا بانک اطلاعات مناقصه ها و مزایده های سازمان خود را نگهداری نمایید و موارد مورد نظر را از طریق پورتال خود عرضه کنید.برای اپراتورهای این سامانه، علاوه بر تعیین دسترسی و یا عدم دسترسی، نقش کاربری نیز تعریف شود. این نقش می تواند حق تولید و ویرایش آگهی ها باشد، یا اینکه از حق انتشار نیز برخوردار باشد. برای آگهی و مناقصه های منتشر شده ، صفحات مشاهده متناسب طراحی خواهند شد. به علاوه امکان جستجو نیز برای این بخش طراحی و پیاده سازی خواهد شد.
  • انتشار فراخوان های مناقصه ها و مزایده ها با در نظر گرفتن استانداردهای مربوطه
  • دسته بندی موضوعی مناقصه ها و مزایده ها
  • درج اسناد و ضمائم مربوط به هر مناقصه و مزایده
  • امکان تعیین سطوح دسترسی برای کاربران جهت تولید، انتشار و یا دریافت اسناد
افزارکمدیریت قوانین و بخشنامه ها (PGP™ Laws)
این افزارک، بانک قوانین، مقررات، بخشنامه ها، آیین نامه ها و دستورالعمل های یک سازمان را مدیریت و نگهداری می -کند. علاوه بر نگهداری متن هریک از موارد ذکر شده، امکان نگهداری تصویر آن نیز وجود دارد. مجموعه اطلاعات نگهداری شده در این بانک از طریق موتور جستجوی داخلی پورتال نمایه سازی میشوند و علاوه بر این در صفحات مشاهده نیز در معرض دید موتورهای جستجوگر قرار داده خواهند شد.
  • ارائه قوانین، مقررات، بخشنامه ها، آیین نامه ها و دستورالعمل های سازمان
  • دسته بندی موضوعی
  • ارائه فایل های مرتبط برای هر کدام بصورت مجزا
  • امکان تعریف سطوح دسترسی جهت مشاهده و یا دانلود بخش نامه ها
افزارکمدیریت پروژه ها (PGP™ Projects)
این افزارک بانک اطلاعات طرحها و پروژه های سازمان شما است. طرحها و پروژه ها، در این افزارک در ۳ دسته اجرا شده، در دست اجرا و یا در دست مطالعه نگهداری می شوند.
ساختار اطلاعاتی این افزارک ممکن است برای سازمانهای مختلف متفاوت باشد. این افزارک از جهت ساختار اطلاعاتی، قابلیت تغییر دارد و متناسب با نیازهای سازمان شما پیاده می شود. این افزارک با افزارک آلبوم نیز در ارتباط است و علاوه بر امکان الصاق عکس برای هر پروژه، امکان الصاق آلبوم تصاویر پروژه نیز وجود دارد.
  • ارائه طرح ها و پروژه ها بصورت دسته بندی شده
  • ارائه جزئیات مربوط به هر پروژه مطابق با استانداردهای مربوطه
  • اختصاص آلبوم تصاویر مربوط به هر پروژه بصورت مجزا
  • امکان تعریف سطوح دسترسی جهت مشاهده و یا به روزرسانی اطلاعات مرتبط با پروژه
افزارکمدیریت نظام جامع پیشنهادات و انتقادات (PGP™ Feedback )
آیا تا به حال به فکر کرده اید که چقدر خوب بود وقتی مشکلی را با جایی مطرح میکنید، آنچه که مطرح کرده اید در حافظه آنجا بماند و برای شما قابل پیگیری باشد. این امر بوسیله افزارک پیگیری محقق میشود. این افزارک دارای دو جنبه است:
الف) بخشی که مراجعه کننده به پورتال شما به آن دسترسی دارد.
ب) بخشهای مدیریتی و اپراتورهایی که پیشنهادات و انتقادات مطرح شده را پیگیری مینمایند.
در صورتیکه به عنوان مراجعه کننده پورتال بخواهید پیشنهاد و یا انتقادی را با مسئولین سازمان و یا مجموعه میزبان، مطرح کنید، پس از اینکه به این افزارک در پورتال متصل شدید و فرم مربوطه را پر کردید ، یک شماره پیگیری از این افزارک دریافت میکنید. این شماره، کلید دسترسی شما به پیگیری های انجام شده بوسیله اپراتورهای پیگیری و مسوولین پایگاه است. به علاوه امکان بازخورد و پیگیری های بعدی نیز وجود دارد.
در صورتیکه به عنوان اپراتور پیگیر به این افزارک وارد شوید، به فهرستی از پیشنهادات و انتقادات مطرح شده دسترسی خواهید داشت. شما می توانید از این فهرست موردی را انتخاب و پیگیری نمایید.
همچنین مدیر پورتال از طریق این افزارک قادر است تا به فرآیند و نحوه عملکرد اپراتورهای پیگیر نظارت نماید. کیفیت عرضه خدمات این افزارک به عملکرد مدیر پورتال وابسته است و انتصاب یک مدیر قوی برای این بخش از طرف مسوولین سازمان در تکریم ارباب رجوع پورتال بسیار موثر می باشد.
  • ثبت پیشنهادات و انتقادات از طریق فرم الکترونیکی
  • اختصاص کد پیگیری برای هر مورد ثبت شده در سیستم
  • پیگیری و ارسال پاسخ به شکایات و انتقادات ثبت شده
  • تعیین وضعیت نمایش شکایات و انتقادات ثبت شده
  • امکان تعیین سطوح دسترسی کاربران برای درج و پیگیری موارد
افزارک پیام ها و اطلاعیه ها (PGP™ Alerts&Massages)
برای ارائه پیام ها و اطلاعیه های متنی و تصویری در پورتال از این افزارک استفاده می شود که معمولا در صفحه نخست پورتال نمایش داده می شوند. نمایش پیام ها بصورت اسکرول عمودی و افقی نمایش داده می شوند و همچنین امکان استفاده از تصویر در پیامها ، از امکانات این افزارک می باشد.
  • ارائه پیام ها و اطلاعیه های متنی و تصویری به تعداد نامحدود
  • نمایش پیام ها بصورت اسکرول عمودی و افقی
  • امکان استفاده از تصویر در پیامها
افزارکمدیریت استخدام (PGP™ Jobs)
برای مدیریت بخش استخدام پورتال یک سازمان می توان از این افزارک استفاده نمود. در این افزارک از طریق یک فرم الکترونیکی اطلاعات عمومی مربوط به متقاضی بصورت جداگانه دریافت می گردد و سپس رزومه فرد نیز بصورت فایل .Docیا .Pdf دریافت می شود و در نهایت تمام اطلاعات در بانک اطلاعاتی ذخیره می گردد.جستجو، مرتب سازی برحسب رزومه، جنسیت، زمینه همکاری و مدرک تحصیلی از قابلیت های این افزارک است.
افزارکاطلاعات تماس (PGP™ Contact List)
همانطور که از نام آن پیداست، این افزارک مانند یک دفترچه تلفن می باشد یعنی بانک اطلاعاتی تلفن ها و آدرسهای مشتریان و یا افراد مرتبط با یک سازمان یا یک مجموعه بصورت دسته بندی شده می باشد. این افزارک بیشتر برای کارکنان سازمان یا مجموعه مفید است و کاربران پورتال نیازی به دسترسی به این اطلاعات ندارند، و در نتیجه می توان از طریق سطح دسترسی فقط به کارکنان امکان مشاهده تلفن ها و آدرس ها را داد. البته این افزارک می تواند برای ارائه اطلاعات تماس بخش های مختلف یک سازمان و یا نمایندگان حقیقی و حقوقی یک مجموعه نیز مورد استفاده قرار بگیرد.
یکی دیگر از کاربردهای این افزارک، استفاده از تلفن های همراه ثبت شده در آن برای ارسال پیام های کوتاه از طریق افزارک دریافت و ارسال پیام کوتاه(SMS) می باشد.
  • ثبت اطلاعات تماس در بانک اطلاعاتی
  • دسته بندی اطلاعات تماس
  • امکان جستجو
  • تعیین سطوح دسترسی کاربران
بهترین تجربه این پورتال در مرورگر Google Chrome  1376-1395© تمامی حقوق این وب سایت برای برند تجاری پژوهشیار و شرکت ستاک محفوظ است.   پیمان رازداری | تماس باما